Animede Vuruş Hissi Nasıl Verilir ?

Started by Nommalorel, May 16, 2024, 04:23 PM

Previous topic - Next topic

Nommalorel


Animede çoğunluklu olarak secondary action kullanılarak vuruş hissi verilir. Yani genellikle asıl darbeyi vuran obje yerine o objeye bağlı başka bir objenin asıl obje tarafından nasıl etkilendiğini izleriz.



Bu örnekte yumruğun etkisini gösteren şey yumruğun kendi animasyonu değil kıyafetin yumruğun animasyonuna verdiği tepkidir. Batıda secondary action çoğunlukla asıl aksiyonu güçlendirecek başka bir aksiyon oyunculuğu iken japonlar genel olarak az önce anlattığımız şekilde kullanır.

Bu tüm animasyonlarda kullanılabilir. Bir okun fırlatıldığını ve biryere çarptığını düşünün. Okun gidişini çizmek yerine oku direkt olarak vurmuş halde çizdikten sonra kuyruğunu sallandırabilirsiniz. Ya da bir karakter çok hızlı bir darbe vurduktan sonra pelerinini takip ettirebilirsiniz. Bu bir çok zaman vuruş hissini artıran ve yapması basit olan bir tekniktir.


Dosyalarıma ulaşmak isterseniz:

Soulseek: ommalorel
GigaTribe: Nommalorel

Nommalorel



Dosyalarıma ulaşmak isterseniz:

Soulseek: ommalorel
GigaTribe: Nommalorel

sakuralila


Nommalorel



Dosyalarıma ulaşmak isterseniz:

Soulseek: ommalorel
GigaTribe: Nommalorel